maandag 29 februari 2016

Sneak preview van de master bedroom.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: een glimpje van onze masterbedroom.
Toen we hier kwamen wonen heeft mijn zwager gelijk de achterwand gemaakt achter het bed. Hierin zijn de draden weggewerkt van de verlichting. Deze achterwand heeft natuurlijk al veel kleuren gehad. Nu heeft hij een mooie taupekleur, mijn lievelingskleur van Pure & Original: Potato skin.

Op het bed een doorgestikte sprei van RM. Ik kan er nog geen afscheid van nemen. Doet me denken aan de Frankrijk, markten en lavendel. Jullie zullen wel denken: waar heeft ze het over. Maar de linnen dekbedovertrekken van H&M hoop ik ook een keertje aan te schaffen. En uiteraard weer de balusters. Stop een baluster in de ruimte en je hebt instant sfeer.
Ik heb een leuk doorkijkje voor jullie gemaakt. Het doorkijkje is van de Xenos, de spiegel dus en uiteraard weer in de kleur Potato skin.
Ik vind het altijd weer verwonderlijk  hoe krijtverf alles kan betoveren ten goede.
Verder wat Pinakels op het bureau en een familiekastje.
Menig familielid heeft dit kastje in beheer gehad.
Op de gordijnen ben ik best een beetje trots. Echt een DIY klus geweest, tot aan de ringen toe. Ikea had van die ringen die je in elkaar kunt drukken. Ik weet niet of ze nog verkocht worden door het Zweedse warenhuis. Het was een hele klus, maar het resultaat is er.


Een reactie posten