donderdag 11 februari 2016

Een huishoudelijke mededeling.


Lieve volgers,

Even een huishoudelijke mededeling. In verband met technische problemen (betreffende Bloglovin, zie vorig bericht) kunnen jullie ook een update ontvangen via email. Je kunt deze ten alle tijden weer opzeggen.
Even nog een leuk fotootje terzijde. Het ijzeren ornamentje wat jullie zien, komt uit een boerderij in Friesland. Wij volgen regelmatig de shoppingroutes van de Landelijke Leefstijl Gids. En zo ook in Friesland. Je komt op de leukste adressen. Deze boerderij zat helemaal vol brocante. Ik meen me te herinneren dat het in Bellingwolde was. De naam weet ik helaas niet meer. Mevr. was uiterst vriendelijk en gastvrij. Ik mocht het ornamentje voor 3€ meenemen. Dat friezen stug zouden zijn, klopt niets van. Ik heb het altijd reuze naar mijn zin daar. En het zit daar bomvol leuke woonwinkeltjes.
Het is echt superleuk om deze routes te doen. Eén groot avontuur. Wij hebben de boekjes van heel Nederland besteld. Mocht je interesse hebben: ze zijn te bestellen op www.landelijkeleefstijlgids.nl

Een reactie posten